FAQ Category: מרכזיות וירטואליות ומרכזיות סנטריקס
מה ההבדל בין מרכזיית Centrix למרכזיית ענן
בעוד הן מרכזיית Centrix והן PBX בענן משמשות כפתרונות מערכת טלפונים לעסקים, ישנם הבדלים משמעותיים בין השתיים מבחינת תכונות, פונקציונליות והתאמה לצרכים עסקיים ספציפיים. הבנת הבחנות אלה חיונית כדי לקבוע איזה פתרון מתאים בצורה הטובה ביותר לדרישות התקשורת של הארגון שלך.
כיצד מרכזיית Centrix מסייעת להפחית את עלויות התקשורת העסקית?
מרכזיית Centrix מציעה מספר תכונות המסייעות להפחית את עלויות התקשורת העסקית. על ידי ריכוז מערכת הטלפונים, אתה יכול לחסוך בעלויות תשתית ותחזוקה. בנוסף, היא מאפשרת לעסקים להקצות קווי טלפון בצורה יעילה יותר, ובכך למקסם את השימוש במשאבים הזמינים ולהפחית את העלויות הכרוכות בהתקנות נוספות של קווי טלפון.
האם מרכזיית Centrix יכולה להשתלב עם כלי תקשורת אחרים, כגון CRM ודוא"ל
כן, ניתן לשלב בקלות מרכזיית Centrix עם כלי תקשורת שונים, כולל מערכות CRM ופלטפורמות דוא"ל. שילוב זה מסייע לעסקים לנהל את כל ערוצי התקשורת שלהם בצורה יעילה יותר ומשפר את הפרודוקטיביות.
מה ההבדל בין נתב שיחות למרכזיה?
נתב שיחות (IVR), היא למעשה פונקציה בתוך מערכת המרכזייה. נתב שיחות הוא למעשה כלי לניתוב שיחות לפי כללים שמוגדרים מראש (בדרך כלל על ידי המשתמש). כך למשל כאשר אתם מתקשרים אל ספק שירות או חברה ממשלתית אתם מנותבים לשלוחה המתאימה בהתאם.
מה הם סוגי המרכזיות הקיימים בשוק?
מרכזיה פיזית בעסק (מחשב לוקאלי הממוקם פיזית בבית העסק), מרכזיה וירטואלית (המרכזיה נמצאת אצל ספק השירות), מרכזיה בענן (המחשוב עצמו נמצא בענן ענן של ספק השירות. הענן – שהוא למעשה Data Center)
מה זה מרכזיית ip או מרכזיית VOIP?
טלפוניית IP היא סוג של מערכת טלפוניה הפועלת על גבי רשת האינטרנט כתחליף לקווי הטלפון ה"רגילים". בדומה לטכנולוגיה שמשמשת לשיחות ווצאפ וסקייפ
מה זה מרכזיה בענן?
מרכזיה בענן הינה מרכזיה שכל האפליקציות, ממשק הניהול והמערכת על כל חלקיה נמצאת בענן של נותן השירות. עקב כך – הגישה למרכזיה ולניהולה מתאפשר מכל מקום בעולם שיש בו גישה לאינטרנט. ממש כמו שימוש ב Gmail או כל תכנת Saas אחרת.