FAQ Category: מרכזיות
כמה עולה מרכזיה ?
מחיר מרכזיה מושפע בעיקר מ-3 גורמים: כמות השלוחות הנדרשת, כמות דקות השיחה החודשיות ותכונות המרכזיה. ברוב המקרים הסכום המינימאלי לרכישת מרכזייה יהיה כמה עשרות שקלים לחודש.
מה ההבדל בין מרכזיה וירטואלית למרכזיה בענן?
במרכזיה וירטואלית המרכזיה עצמה יושבת בספק התקשורת של ספק השירות. לדוגמא רכשתם מרכזיה וירטואלית של חברת "סלקום" אז המרכזיה עצמה תמוקם פיזית בארוני התקשורת של "סלקום". מרכזיה בענן ממוקמת בענן. כלומר על גבי רשת האינטרנט והיא נגישה אליכם מכל מקום
מה ההבדל בין נתב שיחות למרכזיה?
נתב שיחות (IVR), היא למעשה פונקציה בתוך מערכת המרכזייה. נתב שיחות הוא למעשה כלי לניתוב שיחות לפי כללים שמוגדרים מראש (בדרך כלל על ידי המשתמש). כך למשל כאשר אתם מתקשרים אל ספק שירות או חברה ממשלתית אתם מנותבים לשלוחה המתאימה בהתאם.
מה הם סוגי המרכזיות הקיימים בשוק?
מרכזיה פיזית בעסק (מחשב לוקאלי הממוקם פיזית בבית העסק), מרכזיה וירטואלית (המרכזיה נמצאת אצל ספק השירות), מרכזיה בענן (המחשוב עצמו נמצא בענן ענן של ספק השירות. הענן – שהוא למעשה Data Center)
מה זה מרכזיית ip או מרכזיית VOIP?
טלפוניית IP היא סוג של מערכת טלפוניה הפועלת על גבי רשת האינטרנט כתחליף לקווי הטלפון ה"רגילים". בדומה לטכנולוגיה שמשמשת לשיחות ווצאפ וסקייפ
מה זה מרכזיה בענן?
מרכזיה בענן הינה מרכזיה שכל האפליקציות, ממשק הניהול והמערכת על כל חלקיה נמצאת בענן של נותן השירות. עקב כך – הגישה למרכזיה ולניהולה מתאפשר מכל מקום בעולם שיש בו גישה לאינטרנט. ממש כמו שימוש ב Gmail או כל תכנת Saas אחרת.