תגית: שיווק ופרסום
בניית אתרים בwordpress יקח את האתר שלכם לשלב הבא [מעודכן 2023]
יש מהפכה דיגיטלית שמתרחשת, והיא מעצבת את עולם העסקים בדרכים חדשות ומלהיבות. נראה כי לכל עסק מצליח כיום יש דבר אחד במשותף – נוכחות מקוונת משכנעת. וכאן וורדפרס, פלטפורמה עוצמתית לבניית אתרים, נכנסת לתמונה. בניית אתרים בוורדפרס, אתר וורדפרס, בניית אתרי וורדפרס לעסקים,בניית אתר wordpress,עיצוב אתר וורדפרס לרתק את הקהל שלך עם אתר מדהים זה […]
בניית אתר ג׳ומלה – הגיע הזמן להיכנס לתחום [מעודכן 2023]
בניית אתרים בעולם הדיגיטלי המהיר, העברת העסק שלך לאינטרנט הפכה להכרח ולא למותרות, נכון? ואיזו דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר להשתמש בג'ומלה, אחת ממערכות ניהול התוכן (CMS) הפופולריות, הרבגוניות והיעילות ביותר שיש. CMS עוצמתי זה מגיע עמוס בתכונות מרשימות, החל מהתקנה קלה ועד שפע של תבניות, ניהול תוכן חזק ושילוב הרחבות. בין אם שקלת […]
בניית אתר שופיפיי – חוללו מהפכה באתרי החנות שלכם [מעודכן 2023]
בניית אתרים המהפכה בחנות המקוונת שלך והיא עשויה להיות נקודת המפנה עבור העסק שלך. אנו מאמינים כי צלילה לעולם של שופייפי עשויה להביא לשינוי משמעותי בתרחיש העסקי הדיגיטלי שלך. למה? ובכן, הגיע הזמן שנשפוך אור על האופן שבו בניית אתר שופיפיי משנה את כללי המשחק עבור בעלי עסקים ברחבי העולם, במיוחד בשוק הדיגיטלי השוקק של […]
חוששים לטבוע באוקיינוס אדום? קחו גלגל הצלה!
בעולם אוטופי, אתם והעסק שלכם הייתם שטים ברוגע ונחת במי האוקיינוס הכחול – נטול סופות, גלים גבוהים ובעיקר – נטול כרישים (מתחרים). למרות שאנחנו כלל לא מכירים אתכם, אנו מנחשים כי את העסק שלכם אתם משיטים באוקיינוס אדום – תחרותי ומאתגר. אז איך פועלים בסביבה רוויית מתחרים, מעצימים את הנוכחות העסקית ומתחזקים מוניטין של "שחקנים […]
ארזתם את המחשב לבד? על תופעת הנוודות הדיגיטלית
לחכות לסוף השבוע בכדי להתעורר מיקיצה טבעית, לשתות קפה במקום טרנדי ולשטוף את העיניים מול גלי תכלת, זו אפשרות. אם היא נשמעת לכם לא רעה, חכו שתשמעו על אפשרות נוספת: לעצב את שגרתכם כך שבכל יום בשבוע תוכלו ליהנות מכל אלו! ב-2021, האמצעים הטכנולוגיים מאפשרים לכם לעבוד (ולהיות עובדים טובים יותר!) גם מרחוק – רחוק […]
מאגר מכרזים לעסקים
מכרזים וקולות קוראים הם היכולות שלכם בעלי העסקים, להגיע לעבודות וחוזים משמעותיים מול גופים גדולים. מכרז או קול קורא הוא פנייה לבעלי עסקים להגיש הצעות מחיר בהתאם לדרישות סף וקריטריונים. לרוב, גם תדעו מה התמורה שתקבלו בהתאם מראש. המכרזים השונים מפורסמים ברחבי הרשת דרך אתרי האינטרנט של הגופים הרלוונטיים. כך שבמשרד הכלכלה תמצאו מכרזים הקשורים […]
איך מעלים ומשמרים מוטיבציה לעובדים באמצעות מילים?
אזהרת קלישאה שחוקה לפניכם: למילים יש כוח! מילה יכול להרים ולהעצים, אך בכוחה גם להוריד ולעכב. לשמחתכם (ובעיקר לשמחת העובדים שלכם), יש לכם שליטה מלאה על המילים, דרכי הביטוי והגישה הניהולית שאתם מאמצים. טיפוח מודעות למילים ולאינטונציה שלכם, יחולל פלאים במערכת היחסים שלכם עם עובדיכם! האם אתם צריכים לשקול מילים? האמת היא שכן וזהו […]
איך עקרונות שיטת ה-NLP יהפכו אתכם למנהלים טובים יותר לעובדיכם?
מה אם היו אומרים לכם שתוכלו לתקשר טוב יותר עם עובדיכם, לחזק את שיתוף הפעולה ביניכם, לרתום אותם לדרך שלכם ולחזק את שביעות הרצון שלהם ממקום עבודתם? לשמחתכם ולהפתעתכם, אינכם צריכים לייחל למערכת יחסים מקצועית שכזו, אלא שעיצובה וטיפוחה – בשליטתכם! שיטת ה-NLP שפותחה בשנות השבעים בארה"ב, מבוססת על מגוון עקרונות וכלים יישומיים. אנו שמחים […]
מדוע גם העובדים שלכם צריכים לדעת לדבר מול קהל?
בשנה האחרונה נכנסתם למערכת יחסים שבמילים עדינות, די נכפתה עליכם: מערכת היחסים ביניכם ובין תוכנת הזום. למרות הכל, היו לכם יחד רגעים יפים, נעימים וכן, בעיקר נוחים. באמצעות הזום העברתם הרצאות, הדרכות, ישיבות וסדנאות מקצועיות לעובדים. עם זאת, לא תמיד אתם הייתם אלו שעלו על "במת הזום", אלא שלעתים התארחתם בשיחות והייתם "משתתפים שקטים". לצד […]
5 טיפים מעולים לשיחת מכירה ראשונית!
רוצים לייעל את שיחות המכירה, לשמר את הלקוח על הקו ולהגדיל מכירות? רגע לפני שאתם מחייגים ללקוח הבא, קחו אתכם לדרך 5 טיפים שכל מוקד טלמרקטינג צריך לאמץ: 1.אל תשמעו את הלקוח, הקשיבו לו! שלא תטעו לרגע: לשמוע ולהקשיב אלו שתי פעולות שונות. בעוד השמיעה היא פאסיבית, ההקשבה היא אקטיבית. למרות שמדובר על שיח טלפוני, […]